Sunday, February 5, 2012

{sütemény} Chocolate pops



Ajándékba készültek ezek a csupa csokis golyók. Remélem, örülni fog neki az ünnepelt. Ugyanis azt hallottam, hogy szereti a csokit. A főkóstolóm szerint meg fogja állni a helyét.
Sajnos ez nem cukormentes recept (az étcsoki és a tortadísz cukrot tartalmaz), de annyira jól néznek ki a csokigolyók, hogy muszáj megosztanom.



Hozzávalók:
  • piskótatészta
  • étcsokoládé
  • vanília kivonat
  • tortadísz

  • pálcikák


Elkészítés:
A piskóta tésztát nagyon (!) apró darabokra tépkedtem, majd összegyúrtam a felolvasztott csokival (itt csokikrémmel is lehet helyettesíteni) és a vanília kivonattal. Az így keletkezett masszából golyókat gyúrtam és egy tálcára helyezve hideg helyre tettem.
Később olvasztott csokiba mártott pálcikákat szúrtam a golyókba, majd az egész golyót beleforgattam az olvasztott csokiba és a tortadíszbe.

Megjegyzés:
Mivel ajándékba készült papírkapszlikba helyeztem és kis masnikkal díszítettem a pálcikákat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...