Sunday, January 22, 2012

{húsos} Göngyölt hús

Mit is együnk holnap? Visszatérő kérdés minden háztartásban. Nálam is. Hétköznap a sok munkára fogva nem igazán főzök, de ahogy közeledik a hétvége egyre inkább e körül forognak a gondolataim. Sok gasztroblogot, főzéssel kapcsolatos weboldalt követek. De ez még nem jelenti azt, hogy mindig találok választ erre a kérdésre.
Első és legfontosabb dolog az ételről készült kép. Ha az tetszik, akkor a receptet is elolvasom, ha nem, akkor csak végigpörgetem az oldalt. Bizony vannak olyan alkalmak is, amikor nem találok semmi érdekeset, és éppen ezért nem is főzök (semmi érdekeset).

A héten azonban találtam egy szemet gyönyörködtető képet - és bár nem szeretek húsos ételeket készíteni, úgy döntöttem, ez lesz a menü.

***

Hozzávalók:

  • 2 db csirkemell
  • 5 szelet vékonyra vágott bacon
  • 5 nagyobb darab fokhagymagerezd
  • durvára őrölt színes bors
  • olaj
  • (fa) pálcikák

Elkészítés:

A csirkehúst vékony szeletekre vágtam. Sóval, borssal és az apróra vágott fokhagymával megszórtam, és ráhelyeztem a bacon szeleteket. Felgöngyöltem és ujjnyi vastagságú karikákat vágtam belőle, amit egy pálcikára szúrtam. Ecset segítségével megkentem egy kis olajjal. A sütőben készre sütöttem.

inspiráció

***

Megjegyzés:

Főtt krumplival és salátával tálaltam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...